Általános Szerződési Feltételek
a továbbiakban: „ÁSZF”
Hatályos: 2024. év 07. hó 11. napjától visszavonásig és/vagy módosításig.
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételek dokumentumot, mert
megrendelése véglegesítésével Ön kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF
teljes tartalmát. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben annak minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A jelen ÁSZF az Ön és a Szolgáltató között
létrejövő Szerződés részét képezi és amely a Feleket megillető szerződéses jogokat és kötelezettségeket, a Szerződés
létrejöttének feltételeit, a szolgáltatás vagy termékek tárgyát, a megrendelés folyamatát és a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, az elállási jog gyakorlásának feltételeit, valamint a további jogi rendelkezéseket tartalmazza.
Név: Trendalkotó Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (továbbiakban "Szolgáltató")
Székhelye: 6060 Tiszakécske, Kassa utca 1.
Cégjegyzékszáma: 03-09-136922
Nyilvántartó cégbíróság: Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 27296169-2-03
Közösségi adószáma: HU27296169
Bankszámlaszáma (K&H): HU98 1040 2331 5052 6966 8157 1007
Statisztikai számjele: 27296169-7022-113-03
EUID: HUOCCSZ.03-09-136922
Weboldalai (továbbiakban együttesen "Weboldal"):
- www.uzletimotivacio.hu
- www.pozsonyigabi.hu
- www.vallalkozofejleszto.hu
Név:
Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhelye: 1144 Budapest, Ormánság u. 4. X. em. 241.
Ügyfélszolgálat: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
Cégjegyzékszáma: 03-09-136922
Postacím: 1538 Budapest, Pf.: 510.
Email cím: support@tarhely.eu
A szolgáltatás igénybe vevője (a továbbiakban: "Megrendelő") minden olyan, 16 év feletti természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki számára jellemzően a Szolgáltató által jelen szerződés keretében az információs társadalommal összefüggő, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján a távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz alkalmazásával szolgáltatást nyújt. Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen „Szerződő Felek" vagy "Felek”.
Megrendelő a Weboldalon a Szolgáltató által éppen aktuálisan kínált szolgáltatás(ok) és termék(ek) (ideértve az előfizetéses csomagokat is) és kapcsolódó szolgáltatás(ok) igénybevételével (a Weboldal használata során a regisztrációval, illetve a megrendeléssel) tudomásul veszi és elfogadja a jelen általános szerződési feltételekben (a továbbiakban: "ÁSZF") foglalt valamennyi feltételt, valamint jelen szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva.
A szolgáltatás tárgyát képezi valamennyi a Weboldalon aktuálisan található termék és szolgáltatás (a termékek és szolgáltatások a továbbiakban együttesen: „Szolgáltatás”), amely lehet személyesen és online módon szervezett és/vagy tartott tanácsadás, tanfolyam, rendezvény, konferencia, illetve kapcsolódó valamennyi termék, így különösen könyv/e-könyv, videó- és/vagy hanganyag, továbbá a „Feltöltőzóna” márkanevű valamennyi terméke (ideértve a "Feltöltőzóna PRO" előfizetést is) és kapcsolódó szolgáltatása (pl. tréning, online és személyes konzultáció, stb.).
A Szolgáltatások lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatást a Weboldalon az egyes Szolgáltatásoknál szereplő leírásokban adja meg a Szolgáltató. A Megrendelő a Szolgáltatás megrendelésével kijelenti, hogy a Weboldalon a megrendelt Szolgáltatásnál szereplő leírásban adott Szolgáltatói tájékoztatást elolvasta, megértette és elfogadta.
A Szolgáltatásokon kívül a Szolgáltató esetileg egyéni ajánlatokat tesz közzé a Weboldalon, amik egyéb szolgáltatások (tanácsadás, konzultációs lehetőségek, személyes képzések) nyújtására, illetve egyénre szabott termékek átruházására (a továbbiakban: „Egyéb szolgáltatás”) vonatkoznak az Egyéb szolgáltatás adatlapja szerinti tartalommal és áron.
Ezen kívül Szolgáltató eseti jelleggel szervez offline és/vagy online eseményeket, amelyen külön jelentkezés útján lehet részt venni (a továbbiakban: „Egyedi esemény”).
A Szolgáltatás(ok) jellemzően távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz (weboldal, elektronikus levelezés, e-szerződés) igénybe vételével, vagy más offline vagy online módon kerül megrendelésre.
Bármely Szolgáltatás megrendelése előzetes Megrendelői regisztrációhoz kötött. Megrendelő, a megrendelés során, önkéntesen megadja Szolgáltató részére a szerződéskötéshez szükséges adatait (Fogyasztó esetén: teljes név, állandó lakcím, édesanyja neve, születési hely és idő, email cím; Vállalkozás esetén: cégnév, székhely, cégjegyzék/nyilvántartási szám, adószám, email cím; Fentieken felül fizikai termék kézbesítése esetén kézbesítési cím és telefonszám), amelyeket a Szolgáltató a jelen ÁSZF-ben meghatározott körben és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltak szerint kezel.
A megrendelés során a Szerződő Felek között jelen szerződés a Megrendelő részéről ráutaló magatartással jön létre. Ilyen ráutaló magatartás:
(a.) a regisztrációt követően a weboldalon vagy annak aloldalán található termék(ek)/szolgáltatás(ok) virtuális kosárba helyezése (itt Megrendelő ellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is), majd a rendelés elküldése gombra kattintva a fizetési folyamat elindítása;
(b.) előzetes egyeztetést követően a
Szolgáltató Ajánlat tárgyú emailjére történő válaszlevélben az ajánlat elfogadása, amellyel kifejezetten tudomásul veszi, hogy megrendeli a Szolgáltatást a Szolgáltatótól;
(c.) Egyedi eseményen való részvételi szándék előzetesen a megadott felületen vagy címre való elküldéssel történő jelzése, a Szolgáltató visszaigazolása, és opcionálisan a fizetési kötelezettség maradéktalan, határidőben történő teljesítése.
Ha a Megrendelő a megrendelést visszaigazoló e-mailben hibát észlel az e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 24 (huszonnégy) órán belül köteles a Szolgáltató felé jelezni.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a jelen ÁSZF megsértőit, vagy egyébként etikátlanul, vagy a Szolgáltató érdekeinek veszélyeztetőit a Szolgáltatások igénybevételéből kizárja.
A megrendelés leadása fizetési kötelezettséget von maga után. A szolgáltatások megrendelése annak e-mailben történő visszaigazolásával válik érvényessé. A Weboldalon és az egyedileg megküldött ajánlatokban szereplő árak (a Szolgáltatás ellenértéke) magyar forintban értendőek és tartalmazzák a mindenkori általános forgalmi adót (ÁFÁ-t), amelynek mértéke a jelen ÁSZF hatályba lépésekor 27%. A Szolgáltatás ellenértékeként a Szolgáltató egyszeri, havi vagy éves megbízási díjra jogosult. A Szolgáltató az ellenérték megfizetéséről minden esetben számlát állít ki, amelyet elektronikus levélben juttat el a Megrendelőhöz. A számlákat és a díjbekérőket a Szolgáltató a Számlázz.hu online számlázóprogram használatával állítja elő.
Szolgáltató a számlát, vagy a számla alapját képező díjbekérőt a Szolgáltatás megrendelésekor megadott adatok alapján készíti el, ezért a Megrendelő köteles kellő és szükséges körültekintéssel eljárni a számlázási adatok megadása során. A számlaadatokon legkésőbb a Szolgáltatás igénybevételének (Szolgáltató általi hozzáférhetővé tételének) pillanatáig lehet módosítani, amit egyebekben a Megrendelő kérheti a Szolgáltató elérhetőségein.
Szolgáltató jogosult a Szolgáltatásért fizetendő árak egyoldalú módosítására, kivéve azon Szerződések esetén, amelyeket a Felek már megkötöttek egymással.
Szolgáltató megtesz mindent annak érdekében, hogy a Weboldalon a termékkel kapcsolatos adatok (így különösen a termék ára, elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó 0 vagy 1 Ft-os ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak, kivéve az akciók keretében meghirdetett ajándéktermékek. A termékek és szolgáltatások mellett feltüntetett képek illusztrációk. Az esetlegesen előforduló hibákért a Szolgáltató felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.
A megrendelt Szolgáltatás ellenértékét az alábbi fizetési módokon lehet kiegyenlíteni:
(a.) Termék esetén: online bankkártyás tranzakcióval, vagy előre történő fizetéssel banki átutalás útján;
(b.) Konzultáció, Rendezvény és Egyéb szolgáltatás esetén: a teljesítést megelőzően számla ellenében online bankkártyás tranzakcióval, vagy előre történő fizetéssel banki átutalás útján;
(c.) Tagság vagy Előfizetés esetén: bankkártya adatok megadásával, ismétlődő havi vagy éves terhelés útján;
(d.) Egyedi esemény alkalmával a Szolgáltató (nem kötelező módon) biztosíthat offline bankkártyás és/vagy készpénzes fizetési módot is, ugyanakkor a számlázási adatok megadása a helyszínen ebben az esetben is kötelező lehet.
Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy a Fizetési Szolgáltató által biztosított, bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül.
A bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Szolgáltató, sem a Fizetési Szolgáltató nem fér hozzá. A Szolgáltató által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Szolgáltató fizetési szolgáltatójával szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.
A bankkártya elfogadáshoz és/vagy az Ismétlődő fizetéshez kapcsolódó Fizetési Szolgáltatók az alábbiak lehetnek:
- Simplepay (OTP Mobil Szolgáltató Kft.)
- Barion (Barion Payment Zrt.)
- PayPal (PayPal Europe S.à.r.l. et Cie, S.C.A.)
A fizikai termékeket futárszolgálatok útján szállítjuk ki. A szállítási módok az egyes termékek esetén eltérő lehet, megrendelésekor a megrendelési űrlapon kerülnek pontosításra. A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.
A termék kézbesítése díj ellenében történik, kivéve, ha az adásvételi szerződés mást állapít meg. A termék kézbesítésének költségei (szállítási, kézbesítési és postai szolgáltatási díj) a Weboldalon a termékek mellett kerülnek feltüntetésre. A szállítási / logisztikai költségek a futárszolgálatok és egyes csomagküldő szolgáltatók mindenkor hatályos árlistája szerint kerülnek beszámításra, mely az egyes termékek megrendelésekor a megrendelési űrlapon kerülnek véglegesítésre.
Megrendelő köteles a kiszállítás (vagy a személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Szolgáltató ilyen esetekben a hibás terméket kicseréli.
Megrendelő jogosult eltérő számlázási és szállítási adatokat (nevet, címet) megadni, melyek valódiságáért Megrendelő tartozik felelősséggel. Ezen adatokat a Szolgáltató az adatvédelmi szabályainak megfelelően kezeli.
A Magyarországon kívül, de az Európai Unió területén belüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen fejezet értelmezésében az a fogyasztó minősül Megrendelőnek, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el.
Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.
A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Szolgáltató nem köteles a Megrendelő tagállama szerinti nyelven kommunikálni Megrendelővel. A Szolgáltató eltérő rendelkezése hiányában Magyarországon előírt ÁFÁ-t alkalmazza minden Szolgáltatás esetében.
A jelen fejezet rendelkezései kizárólag a Fogyasztónak minősülő Megrendelőkre vonatkoznak. A Ptk. 8:1.§ (1) bekezdés 3. pontja szerint fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, eszerint a Vállalkozások, jogi személyek, jogi személyiséggel nem rendelkező társaságok, szervezetek nem élhetnek a Fogyasztót megillető elállási vagy felmondási joggal.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a Fogyasztó indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon belül, illetőleg szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődésétől számított 14 napon belül felmondhatja a vonatkozó szerződést. Fogyasztó elállási/felmondási jogát az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat vagy a hivatkozott Kormány rendelet 2. számú mellékletében található nyilatkozatminta felhasználásával gyakorolhatja. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ában biztosított elállási jogát a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-sal összhangban gyakorolta.
Amennyiben a Fogyasztói Szerződés megkötésére a Fogyasztó mint Megrendelő tett ajánlatot, a Fogyasztót a Fogyasztói Szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a Fogyasztói Szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
A Szolgáltató a Fogyasztó (Megrendelő) elállási nyilatkozatának megérkezését köteles haladéktalanul ún. tartós adathordozón (elektronikus levélen, azaz e-mailben) visszaigazolni.
Amennyiben a Fogyasztó eláll a szerződéstől vagy felmondja a szerződést, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási/felmondási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Megrendelő által megfizetett valamennyi ellenszolgáltatást (díjat). a Szolgáltató a Fogyasztónak mint Megrendelőnek visszajáró összeget a megrendeléskor igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza azzal, hogy a Fogyasztó (Megrendelő) kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Fogyasztót (Megrendelőt) ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti. A Megrendelő által hibásan és/vagy pontatlanul és/vagy hiányosan megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
Elállás esetén Fogyasztó köteles az elállással egyidejűleg a terméket is visszaküldeni a Szolgáltató részére, amelynek termék visszaküldésének közvetlen költségét fogyasztó viseli. Az utánvéttel küldött csomagokat a Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni. Felhívjuk a Fogyasztó figyelmét arra, hogy Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatartja, amíg a terméket a Fogyasztótól vissza nem kapja, vagy a Fogyasztó bizonyítható módon nem igazolta, hogy azt Szolgáltatót részére visszaküldte.
A Fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetekben:
(a.) Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Szolgáltató a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen fogyasztó személyére szabtak;
(b.) Szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra (tanfolyamok, konzultációk, tréningek, személyes képzések, stb.) irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;
(c.) Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés (képzés, konzultáció) esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha Szolgáltató a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül kezdte meg, és fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási jogát elveszíti;
(d.) Olyan szolgáltatói szerződés esetében, amelynél Szolgáltató Fogyasztó kifejezett kérésére végez szolgáltatást Fogyasztó számára sürgős ügyben, konzultáció keretében;
(e.) Lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően Fogyasztó a csomagolást felbontotta;
(f.) A nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha Szolgáltató a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a Fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően az elállási jogát elveszíti, továbbá a Szolgáltató tartós adathordozón visszaigazolást küldött a Fogyasztó részére. Az ÁSZF elfogadásával egyidejűleg Fogyasztó hozzájárul a teljesítés visszaigazolást követő haladéktalan megkezdéséhez, ezzel elismeri és tudomásul veszi a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében elállási jogának elvesztését.
Felhívjuk a Megrendelő figyelmét, hogy igényérvényesítéséhez szükséges a termék, szolgáltatás vonatkozásában kapott számla megléte és Szolgáltatónak történő bemutatása az adásvétel megtörténtének beazonosításához és igazolásához.
A már teljesített szolgáltatás (pl konzultáció, tanácsadás, tréning, tanfolyam, workshop stb) díja utólag vissza nem igényelhető. Egyedi esemény keretében nyújtott (képzés, konzultáció, workshop, tréning, típusú) szolgáltatások esetén az első nap első (előzetesen meghirdetett, legalább 15 perces) szünete után a szolgáltatás teljesítettnek minősül, ennek megfelelően a Megrendelőt az elállás joga a szünet végéig illeti meg. Amennyiben a Megrendelő a szünet végéig nyilatkozik, hogy élne az elállás jogával, úgy a Szolgáltató 30 napon belül visszautalja a Szolgáltatás befizetett díját a Megrendelő bankszámlájára. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a szünet befejezését követően Szolgáltató nem kötelezhető a Megrendelő által megfizetett ellenszolgáltatás (díj) visszatérítésére, még abban az esetben sem, ha a Megrendelő távozna a szolgáltatás helyszínéről.
A Megrendelőt nem illeti meg az elállás joga, és így pénzvisszatérítési igénnyel sem léphet fel Szolgáltató felé, ha a meghirdetett Szolgáltatás a meghirdetés időpontjában még előre nem látható, Vis Maior kategóriába tartozó esemény, illetve kapcsolódó hatósági korlátozás (pl. kijárási tilalom) miatt marad el, vagy halasztódik későbbi időpontra.
A Fogyasztónak minősülő Megrendelő a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 14 napon túl, illetőleg szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődésétől számított 14 napon túl, Fogyasztónak nem minősülő Megrendelő a megrendelés visszaigazolását követően rendes felmondással szüntetheti meg a vonatkozó szerződést. Rendes felmondás esetén Megrendelő köteles megtéríteni a Szolgáltató számára a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget.
A már teljesített szolgáltatás (pl konzultáció, tanácsadás, tréning, tanfolyam, workshop stb) díja utólag vissza nem igényelhető.
Előfizetés lemondása kizárólag e-mailben történhet, azzal, hogy a felmondási idő utolsó napja az utolsó előfizetési díj levonását követő harmincadik napra esik. A tárgyhó közben történő lemondás esetén a Megrendelő nem jogosult az adott tárgyhóra már befizetett előfizetési díj visszatérítését igényelni, ugyanakkor Megrendelőt a következő havi díj fizetési kötelezettség már nem terheli.
Megrendelő rendezvény, tanfolyam lemondását kizárólag írásban a Szolgáltató e-mail címére jogosult érvényesen megtenni, legkésőbb a rendezvény, tanfolyam (a továbbiakban: Esemény) előtt 5 (öt) munkanappal. Határidőn belüli lemondás esetén a már esetlegesen megfizetett részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük. 2-5 munkanappal az esemény előtti lemondás esetén a már kifizetett részvételi díj 50%-a + ÁFA kerül visszatérítésre. 1 (egy) munkanappal az esemény előtt, vagy az esemény napján a Szolgáltató már nem fogad el lemondást, ilyen esetben nem téríti vissza a részvételi díjat sem részben, sem egészében. Amennyiben a részvétel nem kerül írásban előzetesen lemondásra, a részvételi díj teljes összege kiszámlázásra kerül a Megrendelő részére. A már előzetesen kifizetett részvételi díj ilyen esetben nem visszaigényelhető. A rendezvényről, tanfolyamról történő távolmaradás nem mentesíti a Megrendelőt a 100%-os részvételi díj megfizetésének kötelezettsége alól.
A Szerződő Felek jelen szerződést a másik félhez intézett egyoldalú jognyilatkozattal, írásban, azonnali hatállyal abban az esetben mondhatják fel, ha a másik fél a jelen szerződésből eredő lényeges kötelezettségét ismételten vagy súlyosan megszegi.
A Szolgáltató elérhetőségein bejelentett írásbeli panaszt a Szolgáltató – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően 30 napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
Amennyiben a Szolgáltató és a Megrendelő között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Fogyasztó számára:
- Tiszakécske Város Polgármesteri Hivatalának Jegyzője, Tiszakécske;
- Bács-Kiskun Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Ügyfélszolgálat, Kecskemét;
- Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület, Szeged;
- Online vitarendezési platform.
A Fogyasztó jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni. Országosan 8 regionális békéltető testület nyújt segítséget a fogyasztók és a vállalkozások közötti fogyasztói jogviták megoldásában, bővebb információ itt érhető el: https://bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó
az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.
A Fogyasztó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk. és a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a Fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Az online vitarendezési platform itt érhető el: http://ec.europa.eu/odr
Felek kijelentik, hogy a Weboldal tartalma, annak elemei és az azon keresztül közzétett vagy értékesített összes anyag (eltérő hivatkozás hiányában) a Szolgáltató szerzői és polgári jogi védelem alatt álló jogtulajdona. Jelen szerződés egyetlen része sem értelmezhető úgy, hogy az alapján a Megrendelő (vagy bármely harmadik személy) felhasználási, vagy egyéb szerzői vagyoni jogot szerez ezen anyagok részére vagy egészére.
A Szerződés keretében, vagy azzal összefüggésben a Megrendelő részére átadott, vele technikailag megosztott mindennemű szellemi terméket, dokumentumot, anyagot, adatot, továbbá bármilyen formában a Szolgáltató által létrehozott know-how-t, illetve egyéb információt, továbbá szerzői jogvédelem alatt álló művet (a továbbiakban: "Szellemi Termékek") kizárólag a Szerződés hatálya alatt és csak saját maga használhatja fel. A felhasználási jog nem terjed ki a Szellemi Termékek egészben vagy részben történő, akár online, akár nyomtatott formában, akár ingyenesen, akár ellenérték fejében történő reprodukálására, másolására, nyilvános közzétételére vagy más módon hozzáférhetővé tételére, zárolására, kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével.
Kifejezetten tilos a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül a Weboldal vagy annak bármely részletének/alkotóelemének (pl.: termék, szolgáltatás) üzleti vagy egyéb célú átvétele, nyilvánosságra hozatala, másolása, átdolgozása, terjesztése, sajátjaként történő feltüntetése, vagy egyéb módon történő felhasználása.
Szerzői jogi jogsértések a vonatkozó törvényi (különösen: Ptk., Btk., szerzői jogi törvény) jogkövetkezményeket von maga után. Szolgáltató fenntartja a jogát arra, hogy jogainak és gazdasági érdekeinek védelme érdekében a jogsértések ellen – a jogsértő előzetese felszólítása nélkül – azonnal jogi úton fellépjen.
A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadóak.
Felek kijelentik, hogy a Szolgáltatással összefüggésben az egymás tudomására jutott valamennyi információt, adatot üzleti titokként kezelnek, még ha az nem is tartozik az Üzleti Titok Törvény hatálya alá.
Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató kizárólag a közvetlen és jogerősen megítélt károkért vállal felelősséget, ide nem értve a Ptk. 6:152. §-ában foglaltakat, továbbá kifejezetten elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szerződésből eredő teljes kártérítési felelősségét a Szolgáltató részére ténylegesen megfizetett Szolgáltatás Ellenértéke mértékig, összegéig korlátozza.
Felek egybehangzóan kizárják a Szolgáltató mindennemű felelősségét a Megrendelő által hozott kereskedelmi, üzleti, pénzügyi, gazdasági és más döntések tekintetében, különösen a Szolgáltató számára biztosított hibás, hiányos, valótlan vagy félrevezető adatok alapján nyújtott szolgáltatásból eredő károkért, veszteségért.
Amennyiben a jelen ÁSZF egyes rendelkezései részben vagy egészen érvénytelenek, hatálytalanok, végrehajthatatlanok, vagy azzá válnának, az az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét, hatályát és végrehajthatóságát nem érinti.
A Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit a vonatkozó jogszabályok keretei között egyoldalúan megváltoztatni, amely módosítás a Weboldalon történő megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. Az esetleges változtatások a már addig létrejött Szerződéseket nem érintik.
A jelen ÁSZF rendelkezéseiben nem szabályzott kérdések tárgyában mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, különösen a Polgári Törvénykönyvben, és az egyéb hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.